Tweet foto: © 2018 Telewizja Kablowa Bełchatów / www.ebelchatow.pl
Do redakcji zgłosił się mieszkaniec, który skarżył się na obsługę w wydziale komunikacji starostwa. Jak twierdził, nie wszyscy klienci są informowani o tym, że istnieje możliwość płacenia na miejscu kartą płatniczą, a punkt kasowy znajduje się jedynie w budynku obok, co znacznie wydłuża czas obsługi klientów.
Starostwo odpowiada, że o płatności kartą klienci są informowani, dodatkowo wywieszane są informacje np. na drzwiach czy w sali obsługi, a ta możliwość regulowania należności spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów urzędu.
Odkąd uruchomiona została taka możliwość z płatności kartą skorzystało 51 tysięcy osób.
Jak poinformował rzecznik prasowy nie ma możliwości utworzenia w budynku, w którym znajduje się wydział komunikacji dodatkowego punktu kasowego. Osoby, które nie chcą korzystać z możliwości zapłacenia karta nadal będą zmuszone korzystać z punktu kasowego znajdującego się w głównym budynku starostwa.