PODZIEL SIĘ

To oferta dla osób starszych, mających problem z poruszeniem się czy tych którzy z powodów zdrowotnych czy losowych muszą pozostać w swoich domach. Mobilny urzędnik to pilotażowy program wdrażany w magistracie.

Jak zamówić wizytę urzędnika?  Można zadzwonić pod numer Punktu Obsługi Klienta tel. 44 733 51 16, zgłosić mailowo: mobilnyurzednik@um.belchatow.pl lub poprzez informację dostarczoną do urzędu przez opiekuna osoby niepełnosprawnej. Zamawiając taką usługę należy podać swoje dane kontaktowe oraz określić o jakiego typu sprawę urzędową chodzi. W magistracie są wyznaczone osoby, które będą odpowiedzialne za realizację tej usługi.

Usługa jest bezpłatna. Urzędnik przyjdzie do nas w umówionym terminie i będzie posiadał upoważnienie. To ważne, by okazania takich dokumentów zażądać. Urzędnik nie przyjmuje póki co żadnych wpłat i nie może żądać żadnych pieniędzy.  Nikt nas z urzędu też nie odwiedzi, jeśli nie zgłosiliśmy takiej potrzeby. To ważna informacja, by nie dać się oszukać przez nieuczciwe osoby.     

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Informujemy, że na stronie ebelchatow.pl komentarze podlegają moderacji. Zostaną opublikowanie wkrótce po akceptacji.

Please enter your comment!
Please enter your name here