To oferta dla osób starszych, mających problem z poruszeniem się czy tych którzy z powodów zdrowotnych czy losowych muszą pozostać w swoich domach. Mobilny urzędnik to pilotażowy program wdrażany w magistracie.
Jak zamówić wizytę urzędnika? Można zadzwonić pod numer Punktu Obsługi Klienta tel. 44 733 51 16, zgłosić mailowo: mobilnyurzednik@um.belchatow.pl lub poprzez informację dostarczoną do urzędu przez opiekuna osoby niepełnosprawnej. Zamawiając taką usługę należy podać swoje dane kontaktowe oraz określić o jakiego typu sprawę urzędową chodzi. W magistracie są wyznaczone osoby, które będą odpowiedzialne za realizację tej usługi.
Usługa jest bezpłatna. Urzędnik przyjdzie do nas w umówionym terminie i będzie posiadał upoważnienie. To ważne, by okazania takich dokumentów zażądać. Urzędnik nie przyjmuje póki co żadnych wpłat i nie może żądać żadnych pieniędzy. Nikt nas z urzędu też nie odwiedzi, jeśli nie zgłosiliśmy takiej potrzeby. To ważna informacja, by nie dać się oszukać przez nieuczciwe osoby.