Wszystkie miejskie spółki ograniczają kontakt z klientami. Oznacza to,że mieszkańcy swoje sprawy zarówno PEC, PGM, WOD-KAN czy BTBS mogą załatwiać wyłącznie drogą mailową lub telefonicznie.
Z Bełchatowskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego kontaktować się można telefonicznie pod numerem: 44 632 65 19 lub elektroniczną: belchatowskietbs@op.pl.
PGM kontakt drogą mailową pod adres pgm@pgmbelchatow.com lub telefoniczny 44 632 – 37 – 73, fax: 44 632 – 62 – 33.
PEC wprowadził zakaz jakichkolwiek kontaktów z interesantami na terenie firmy. Pozostawiono jednak tymczasowy punkt kontaktowy przy wejściu głównym. Mieszkańców, którzy mają sprawy do załatwienia w PEC prosi się o kontakt z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta ePEC, lub pod numerami telefonu: 44 633 33 36 w. 331-332 Biuro Obsługi Klienta, awarie można: dyspozytor 44 633 33 36 w. 240 lub całodobowo 993.
Również WOD-KAN prosi swoich klientów, by ci kontaktowali się przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta , telefonicznie pod numerami: sekretariat – 44 634-90-00 , Biuro Obsługi Klienta 44 634-90-92 , awarie 994 całodobowo, dział techniczny 44 634-90-36 – przyłącza, 44 634-90-40 – wodomierze , 44 634-90-33 projekty.